Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


تجليل مسئولين استان كرمانشاه از مسعود حجی زواره

مراسم تجلیل از مسعود حجی زواره قهرمان تکواندوی جهان با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر کرمانشاه و مسوولین ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، این مراسم که شامگاه یکشنبه در خانه تکواندو کرمانشاه برگزار شد، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با تجلیل از زحمات حجی زواره اظهار کرد: کاری که این ورزشکار با اخلاق انجام داد نوعی ایثار و جانفشانی بود که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت.

وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی جهان کار کوچکی نیست اما حجی زواره توانست با سعی و پشتکاری مثال زدنی این کار بزرگ و مهم را به انجام رسانده و دل میلیون ها ایرانی را شاد کند.

رنجبر خاطرنشان کرد: نبرد با برترین تکواندوکاران جهان نیازمند ماه ها تلاش شبانه روزی و انجام تمرینات سخت و طاقت فرساست که ورزشکار دلاور کرمانشاهی با شایستگی توانست در برابر این رقبا قرار گیرد و همگی آن ها را شکست دهد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از حجی زواره به عنوان الگویی شایسته برای جوانان کرمانشاهی یاد کرد و گفت: بقیه جوانان این دیار هم مثل حجی زواره می توانند در عرصه های مختلف برای کشور و دیار خود افتخار بیافرینند.

رنجبر در پایان و با بیان اینکه جوانانی مثل حجی زواره افتخار شهر کرمانشاه هستند، از مسوولین ورزشی استان خواست تا حمایت های لازم از قهرمانانی مثل وی بعمل آید تا در آینده بازهم شاهد افتخارآفرینی آنان باشیم.

در ادامه این مراسم یک دستگاه خودرو پراید به مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان اهدا شد.

مسعود حجی زواره تکواندو کار کرمانشاهی وزن 74- کیلوگرم کشورمان به تازگی در مسابقات قهرمانی جهان که در روسیه برگزار شد با کسب 6 پیروزی متوالی توانست بر بام تکواندو جهان بایستد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 4 خرداد 1394 - 09:35

تعداد بازديد: 860

کد:9440-1403


 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool