Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


از امروز به فکر المپیک هستیم
مقانلو: با امید و اتحاد به افتخار رسیدیم

بیژن مقانلو پس از قهرمانی تیم ملی تکواندوی ایران در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی که به میزبانی روسیه برگزار شد اظهار داشت: از این که تیم ملی تکواندوی ایران با قهرمانی جهان باعث شادمانی مردم ایران شد احساس خوبی دارم و این عنوان معتبر را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و مردم ایران تقدیم می کنم. در مسیر رسیدن به قهرمانی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون و غلامحسن ذوالقدر مدیرتیم های ملی همواره در کنارم بودند که باید از آنان و همکارانم در کادر فنی تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که قهرمانی در جهان چگونه میسر شد، گفت: برای رسیدن به این مقام ماهها کار گروهی انجام شد و با همدلی تیم ایران را به آمادگی مناسب رساندیم تا بتواند در رقابت های گوناگون به موفقیت رسیده و در نهایت قهرمانی جهان را از آن خود کند.

مقانلو خاطرنشان کرد: با ادامه این روند امید زیادی دارم تا بتوانیم چهار سهمیه المپیک 2016 را کسب و در آن رقابت افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم ایران اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام کرده ام از روز اول که تیم ملی به من سپرده شد هدفم المپیک ریودوژانیرو بود.همواره باید امید داشت تا بتوان کارهای سخت را انجام داد و به اهداف رسید.

مقانلو در خصوص انتخابش به عنوان بهترین مربی جهان اظهار داشت: در این موفقیت همه مربیان تکواندوی ایران سهیم هستند و امیدوارم در ورزش کشورمان مربیان به حق واقعی خود برسند.

وی در پایان گفت: ما در تیم امسال نفراتی جوان زیادی داشتیم که در کنار چند باتجربه توانستند به قهرمانی جهان برسند و این هوگوپوشان می توانند آینده تکواندوی ایران را بسازند.

منبع: ايرنا

تاريخ  ارسال:سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 - 14:05

تعداد بازديد: 3330

کد:9392-1403


 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool