Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   سه شنبه 17 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


گزارشی از یک اتفاق عجیب؛ قانونی که یک دفعه عوض شد!

مسئولان برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به خاطر اینکه بازیکنان ایران نتوانند از تکنیک ویژه‌ای که برای استفاده از سنسور کنار پا داشتند استفاده کنند، یکی از قوانین مسابقات را در جریان برگزاری تغییر دادند.


کارشکنی روس‌ها در مسیر تیم ایران نه تنها همچنان ادامه دارد، بلکه هرروز شکل جدیدتر و عجیب‌تری پیدا می‌کند. بعد از مشکلات زیادی که در داخل و خارج از زمین برای بازیکنان ایرانی به وجود آمد، مسئولان برگزاری مسابقات در آخرین اقدام، یکی از تخصص‌های بازیکنان ایرانی را از آن‌ها گرفتند.

بازیکنان ایران برای استفاده از سنسورهای کنار پا، از تاکتیک نزدیک شدن به حریف و زدن ضربه استفاده می‌کردند. این تاکتیک در مواجه با بازیکنان قدبلند هم زیاد استفاده می‌شود. مسئولان برگزاری مسابقات برای اینکه این روند را متوقف کنند، درحالی که چند روز از زمان برگزاری مسابقات می‌گذرد اعلام کرده‌اند از این به بعد نزدیک شدن به حریف و زدن ضرب خطاست و بازیکن خاطی اخطار خواهد گرفت. اتفاق عجیب‌تر اینکه در جریان میتینگ توجیهی داوران و توضیحات مسئولین به داوران برای اجرای این قانون جدید، به وضوح تاکید شده که بازیکنان ایران تا روز سوم مسابقات 27 امتیاز با این روش به دست آورده‌اند پس باید از آن جلوگیری کرد!

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی در اینباره می‌گوید:«اولین بار است که می‌بینم در جریان برگزاری یک مسابقه آن هم در این سطح، قانونی که همیشه بوده تغییر می‌کند. اینکه روی نام ایران تاکید شده باعث ایجاد حساسیت منفی برای داوران می‌شود و کار قشنگی نیست. من حتما به این مسئله اعتراض می‌کنم. البته باید بگویم این تاکتیک تنها تاکتیک ما نیست و برایمان مهم نیست که این تغییر ایجاد شده چون راه‌های زیادی برای گرفتن امتیاز داریم. مساله کار غیرحرفه‌ای مسئولان مسابقات است. تغییر قوانین در جریان مسابقات باعث بهم ریختگی می‌شود.»

خبرنگار اعزامی «نسیم» به چلیابینسک روسیه

تاريخ  ارسال:يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 08:32

تعداد بازديد: 303

کد:9344-1403


 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool