Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


بيژن مقانلو، سرمربي تيم ملي تكواندو:
هر 8 تكواندوكار شايسته كسب مدال هستند / تلاش كرديم و اميدواريم

سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: اين تيم، بسيار شايسته است و هر 8 تكواندوكار شانس كسب مدال را دارند. به نظرم بازيكنان ما باتوجه به زحمتي كه در اردوها مي‌كشند، قهرماني جهان هم برايشان كوچك است.

بيژن مقانلو، سرمربي تيم‌ملي تكواندو پيش از اعزام به مسابقات قهرماني‌ جهان در گفت و گو با سايت فدراسيون تكواندو گفت: هر 8 تكواندوكار شرايط مطلوب و خوبي دارند، به نظرم مسابقات جهاني فرقي با رقابت‌هاي ديگر ندارد و تنها تفاوت آن دارا بودن گريد 12 (120 امتياز) است كه شانس بزرگي براي همه كشورها خواهد بود تا رنكينگ خود را افزايش دهند. مسابقات جهاني نه آخر راه است و نه اول راه! اين رقابت ها در مسير ما است تا به هدفمان كه المپيك است برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم ايران در مسابقات جهاني، قهرمان خواهد شد؟ اظهار داشت: تلاش مي‌كنيم و اميدواريم. اين تيم، تيم بسيار شايسته اي است و به نظرم بازيكنان ما باتوجه به زحمتي كه در اردوها مي‌كشند، قهرماني جهان هم برايشان كوچك است. هر 8 تكواندوكار ما شانس مدال دارند. اين بازيكنان فعل خواستن را به خوبي صرف كرده اند و شايسته هستند. نام تيمم را شگفتي‌سازان مي گذارم.





در اين دوره از مسابقات جهاني، نحوه برگزاري رقابت‌ها تغيير كرده است. بطوريكه بازيكنان در يك روز تا مرحله مقدماتي مبارزه خواهند كرد و فردا آن روز رقابتهاي فينال را برگزار مي‌كنند. سرمربي تيم ملي تكواندو در خصوص تغيير در نحوه برگزاري مسابقات افزود: اين شرايط تنها براي ايران نيست و براي همه كشورها اين شرايط موجود است. بازيكنان ما مشكلي در اين خصوص نخواهند داشت چراكه نحوه تمرينات همراستا با اين تغيير، تعريف شده است.

مقانلو در پاسخ به اين سوال كه بغير از ايران چه كشورهايي شانس حضور بر روي سكوي جهاني را دارند؟ اذعان داشت: روسيه، كره جنوبي، آلمان، اسپانيا، مكزيك و انگليس نفرات خوبي را در اختيار دارند كه به نظرم مي‌توانند مدال‌هاي خوبي را بدست آورند.

وي با اشاره به حضور تيم ملي تكواندوي آلمان در ايران، گفت: به نظرم آلماني‌ها بسيار باهوش عمل كردند و در بهترين زمان ممكن به ايران آمدند و سود بردند. آنها تيم بكدست و خوبي داشتند و اميدوارم بتوانند در اين رقابتها نتيجه مطلوبي را كسب كنند.





سرمربي تيم ملي تكواندو در خصوص ديگر تكواندوكاران حاضر در اردوي تيم ملي كه به همراه تيم عازم مسابقات جهاني نشده اند، گفت: در نظر داريم تا بازيكنان داخل اردو همسو با ديگر تكواندوكاران رنكينگ دار، پيش روند و آنها هم امتيازات لازم را جمع آوري كنند. هدف و نگاه ما تنها نبايد به المپيك 2016 باشد و بايد براي المپيك هاي بعدي نيز پشتوانه سازي كرد. نفراتي كه با ما به مسابقات جهاني نيامدند، تا زمان بازگشت ما از روسيه، تمريناتشان را طبق برنامه پيگيري خواهند كرد. از شنبه (دوم خردادماه) نيز دوباره تمريناتشان را در خانه تكواندو آغاز مي‌كنند.

مقانلو در پاسخ به اين سوال كه چه زمان نفرات جديدي به اردوهاي تيم ملي اضافه خواهند شد؟ گفت: تا مسابقات فينال گرندپريكس و جام جهاني ما با همين 16 نفر ادامه خواهيم داد و بعد از آن و براي حضور در رقابتهاي پيش رو با برگزاري مسابقات انتخابي نفرات جديدي به جمع ما ملحق مي‌شوند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: خوشحالم كه در مجموعه‌اي مشغول به كار هستم كه بازيكنانش براي ارتقا و بالا بردن پرچم كشورشان از تمام زندگي‌شان گذشته اند و از جان و دل تمرين مي كنند. اميدوارم بتوانيم در مسابقات جهاني بهترين نتيجه را كسب كنيم و بازهم دل مردم عزيزمان را شاد كنيم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 09:49

تعداد بازديد: 284

کد:9269-1403


 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool