Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


تورنمنت هلند برای ما شبه جهانی بود
یاسایی: بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کرده‌اند

مربي تيم ملي تكواندو گفت: تيم ما اهداف بزرگی دارد، هر 5 بازیکن فعل خواستن را صرف کرده اند و برای کسب مدال در مسابقات جهاني شرکت خواهند کرد.

تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با 5 هوگوپوش در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني جهان شرکت خواهد کرد و اعضای تیم ملی در صدد کسب نخستین مدال جهانی در کارنامه ورزشي خود هستند. آزاده یاسایی مربی تیم ملی تکواندو بانوان در رابطه با اردوهای برگزار شده به سايت فدراسیون تکواندو گفت: اردوهای برگزار شده بسیار موثر و مفید بود به خصوص پس از تورنمنت جام فجر و هلند، اعضای تیم ملی از آمادگی بالایی برخوردار شدند و انگیزه شان برای کسب مدال در رقابت های جهانی بیشتر شد.





یاسایی مسابقات جهانی را غیرقابل پیش بینی عنوان كرد و افزود: مسابقات جهانی میدان بزرگی است و به راحتی نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. ما اهداف بزرگی داریم، هر 5 بازیکن فعل خواستن را صرف کرده اند و برای کسب مدال در این مسابقات مهم شرکت خواهند کرد. تمرینات فشرده‌ای داشته‌ایم و امیدوارم بچه ها بتوانند به اهداف خود برسند و نتیجه بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تورنمنت جام فجر و هلند انگیزه بازیکنان را بالا برد. بازیکنان ایران با حریفان رنکینگ دار و قدرتمند کم رو به رو شده بودند اما رقابت‌های هلند برای ما شبه جهانی بود و توانستند با حریفان قدرتمند مبارزه کنند. بازیکنان ما از حریفان تراز اول دنیا چیزی کم ندارند و می توانند با تلاش و یاری خداوند، مدال آور باشند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 08:42

تعداد بازديد: 300

کد:9266-1403


 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool