Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


برای زنگ تفریح به روسیه نمی رویم
مداح: اميدوارم بازیکنان رو سفیدمان کنند

سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: مبارزات تکواندو، غیرقابل پیش بینی است، اما امیدوارم بازيكنان بتوانند بهترین نتایج را در روسيه کسب کنند.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان پيش از اعزام به مسابقات قهرماني جهان، در گفت و گو با سايت فدراسیون تکواندو در رابطه با برگزاری اردوهاي تيم ملي و شركت در تورنمنت بين المللي هلند گفت: بازیکنان از لحاظ فنی و روحی و روانی ر شرایط خوبی قرار دارند. هوگوپوشان ایران با حضور در تورنمنت جام فجر و همچنين حضور در تورنمنت هلند با بهترين تكواندوكار جهانی مبارزه کردند و توانستند نتایج خوبی را هم از آن خود کنند.

این تورنمنت ها روحیه بازیکنان را بالا برد تا انگیزه‌شان برای مبارزه با بهترینهای جهان بیشتر شود.

وی افزود: ما اردو ها را از دی‌ماه آغاز کردیم و توانستنیم با برنامه ریزی مناسب در این زمان از لحاظ بدنسازی و روحی و روانی به شرایط خوبی برسيم. مبارزات تکواندو غیر قابل پیش بینی است و امیدوارم بازيكنان بتوانند بهترین نتایج را در روسيه کسب کنند.

مداح در رابطه با انتخابی برگزار شده و حضور 5 تكواندوكار از 8 وزن در رقابت های جهانی تصریح کرد: بازیکنان زیادی در طول سال و در مسابقات مختلف محک خورده‌اند. من در انتخابی اعلام کردم این دوره با گذشته متفاوت است. من عملکرد سالیانه را مدنظر قرار دادم و بعد بازیکن را برای تیم ملی انتخاب كردم. با توجه به شناختی که از حریفان خوب جهانی داشتیم، در اوزان اول، دوم و سوم نماینده قوی از ایران نداشتیم که بتواند عملکرد مناسبی در رقابتهاي جهاني داشته باشد به همین دلیل قرار شد در 5 وزن به روسیه برویم.

سرمربی تیم ملی بانوان در خصوص حضور هانیه اخلاقی و کیمیا علیزاده در ترکیب تیم ملی با توجه به تجربه نسبتا کمی که دارند، اظهار داشت: زمان انتخابی بازیکنانی که پیروز می شوند، حق حضور در تیم ملی را دارند. حتی اگر کم تجربه باشند و یا خارج از انتخابی عملکرد ضعیفی داشته باشند. در انتخابی ها عملکرد بازیکنان در زمین مسابقه اهمیت بالایی دارد به همین دلیل برخی از بازیکنان با تجربه تیم ملی هم حذف شدند. کیمیا علیزاده تجربه کمي در رده سني بزرگسالان دارد اما بازیکنی با آینده است چراكه شرایط فیزیکی مناسبی و انگیزه بالایی برای بهتر شدن دارد. كيميا این موضوع را با کسب مدال طلای المپیک نوجوانان ثابت کرده است. این بازیکنان سرمایه های تیم ملی هستند و باید در این میدان ها کسب تجربه کنند. در اردوها بهترین ها را انتخاب کردیم. به هرحال بازیکنان با تجربه هم روزی از جایی شروع کرده اند و موفق شده اند. به نظرم هانیه اخلاقی نيز می تواند عملكرد خوب خود را در این رقابتها نشان دهد.

وي در پایان خاطرنشان كرد: پیش بینی نتایج در رقابت ها کار بسیار دشواری است. من به همه بازیکنان امیدوار هستم چراكه برای زنگ تفریح شدن، به روسیه نمی رویم. امیدوارم بازیکنان؛ ما را روسفید کنند و با یاری خداوند بهترین نتایج و مدال ها را کسب کنیم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 07:36

تعداد بازديد: 283

کد:9260-1403


 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool