Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

مسابقات تكواندوي قهرماني جهان – روسيه
جهان مقهور مبارزات خدابخشي شد/ مهدي سومين طلاي ايران را ضرب كرد

مهدي خدابخشي تكواندوكار وزن ششم تيم ملي كشورمان، با يك نمايش خيره كننده، نماينده انگليس را 12تايي كرد و مقتدرانه بر سكوي قهرماني ايستاد.

يه گزارش سايت فدراسيون تكواندو، در ادامه آخرين روز از بيست و دومين دوره مسابقات تكواندوي قهرماني جهان (G12)، در ورزشگاه "تراكتور" شهر چليابينسك روسيه، مهدي خدابخشي تكواندوكار وزن 80- كيلوگرم كشورمان، در فينال اين رقابتها به مصاف " دامون سانسوم" از انگليس رفت و قبل از پايان راند سوم نتيجه را 15 بر 3 به سود خود تمام كرد و با اقتدار بر سكوي قهرماني ايستاد.

تكواندوكار شايسته كشورمان در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات "طاهير گوليك" از آلمان (قهرمان دوره قبل مسابقات جهاني) را با نتيجه 8 بر 6 از پيش رو برداشته باشد.

خدابخشي براي راهيابي به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات، پس از يكدور استراحت، به مصاف "نيكولاس تزلوس" از يونان (نايب قهرمان اروپا) رفت كه در پايان با نتيجه 5 بر 3 به برتري رسيد، در ادامه با "اليويرا بيلا" از برزيل رقابت كرد كه با نتيجه 8 بر يك برنده از شياپ چانگ خارج شد و در ادامه و براي راهيابي به نيمه نهايي رو در روي "استيون لوپز" امريكايي قرار گرفت.

اين تكواندوكار پرافتخار امريكايي كه در كارنامه اش 2 مدال طلا و يك مدال برنز المپيك و 5 مدال مسابقات قهرماني جهان را در اختيار دارد، در همان ابتداي راند سوم 12تايي شد و با نتيجه 13 بر يك شكست را برابر جوان شايسته كشورمان قبول كرد.

این دوره از مسابقات ار روز 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهاني با حضور ۸۷۵ تكواندوكار از 144 كشور به ميزباني روس‌ها آغاز و امروز (دوشنبه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول اين مسابقات 120 امتياز، نفرات دوم 72 امتياز و نفرات سوم 43.20 امتياز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای كسب سهميه المپيك ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 - 20:34

کد:9380-1403



 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool