Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

مطوری‌نژاد: "مردانی" با غیرت تا آخر مسابقه ادامه داد

پزشک کاروان تکواندوی ایران گفت: هنوز چیزی درباره میزان مصدومیت او مشخص نیست اما امیدواریم جدی نباشد. معاینات کلینیکی و پاراکلینیکی میزان دقیق مصدومیت را مشخص می‌کند.

سجاد مردانی یکی از امیدهای پررنگ کاروان ایران برای کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان بود. او به گفته اعضای کادرفنی از نظر بدنی و ذهنی کاملا آماده بود. ناک اوت کردن اولین حریف در کمتر از 30 ثانیه، به خوبی آمادگی مردانی را نشان می‌داد اما او در مسابقه دومش مقابل نماینده کوبا مغلوب شد. در جریان این مسابقه، زانوی چپ مردانی دوبار ضربه خورد و او بیشتر از یک راند با زانوی آسیب‌دیده مبارزه کرد.

دکتر مطوری‌نژاد پزشک کاروان ایران درباره میزان این مصدومیت می‌گوید:«درحال حاضر چیزی مشخص نیست و نمی‌شود اظهارنظری کرد. او در راند دوم به دلیل آسیب‌دیدگی با مشکل مواجه بود و در راند سوم ضربه یک بار دیگر به همان ناحیه برخورد کرد. به نظرم او با غیرت به مسابقه ادامه داد چون در آن لحظه نمی‌توانست حتی روی پایش بایستد. البته درحال حاضر با مراقبت‌های انجام شده، شرایط ثابت و خوبی دارد.»

او درباره روند درمان ملی‌پوش تکواندوی ایران می‌گوید: «درحال حاضر تمام کارهای لازم برای او انجام شده و تحت مراقبت است. در ایران و با انجام معاینات کلینیکی و پاراکلینیکی میزان دقیق مصدومیت او مشخص خواهد شد. امیدواریم این مصدومیت جدی نباشد.»





منبع: نسيم

تاريخ  ارسال:يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 08:28

کد:9343-1403



 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool