Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه
عمیدی از دور رقابت ها کنار رفت

رقابتهای مرحله مقدماتي وزن 87- كيلوگرم مسابقات تكواندوي قهرماني جهان در حال پیگیری است و امید عمیدی با قبول شکست برابر نماینده چین تایپه از دور رقابتها کنار رفت.


به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، پنجمین روز از بيست و دومين دوره مسابقات تكواندوي قهرماني جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتي رقابتهاي اوزان 73- كيلوگرم زنان و 87- و 87+ كيلوگرم مردان از صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه "تراكتور" شهر چليابيسنك آغاز شده است.


امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان که در نخستین گام، "نیونگسا مالاندا" از کنیا را پیش رو داشت به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار در این مبارزه، برنده علام شد و راهی دور بعد شد.

نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف "کیا چانگ" از چین تایپه (دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا) رفت که در ثانیه های پایانی و با اختلاف یک امتیاز، 14-13 نتیجه را واگذار کرد و گردونه مسابقات حذف شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

این دوره از مسابقات ار روز 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهاني با حضور ۸۷۵ تكواندوكار از 136 كشور به ميزباني روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول اين مسابقات 120 امتياز، نفرات دوم 72 امتياز و نفرات سوم 43.20 امتياز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای كسب سهميه المپيك ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

تاريخ  ارسال:شنبه 26 ارديبهشت 1394 - 09:27

کد:9338-1403



 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool