Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه
عاشورزاده با شایستگی فینالیست شد / حسرتِ نماینده میزبان

فرزان عاشورزاده، تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در یک مبارزه تماشایی نماینده کشور میزبان را مغلوب کرد و با شایستگی راهی فینال شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی جهان (G12)، فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابتها رو در روی "روسلان پاسيف" از روسيه (دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا) قرار گرفت و در راند طلایی نماینده روسیه را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

نتیجه 3 راند مبارزه ایران و روسیه، 11-11 مساوی شد.

فرزان در مرحله فینال و برای کسب مدال طلا باید با "سی محمد کتبی" از بلژیک (دارنده مدال برنز المپیک نوجوانان 2014) رقابت کند. این ورزشکار تاکنون با فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی مبارزه کرده که هر دو بار متحمل شکست شده است.

در این وزن "شاو ژائو" از چین و "روسلان پاسیف" از روسیه مشترکا مدال برنز را به گردن آویختند.

تکواندوکار شایسته کشورمان روز گذشته و در مرحله مقدماتی این مسابقات پس از یکدور استراحت، در اولين گام به مصاف "الماز توكتومف" از قرقيزستان رفت و در پايان راند دوم با نتيجه 17-3 به برتري رسيد، در دومين مبارزه خود با نتيجه 14 بر 6 "چستر پرالتا" از اكوادور را شكست داد، در ادامه، برابر "نوتهاوي كلامپانگ" از تايلند با نتیجه 11 بر يك پيروز از شياپ چانگ خارج شد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "كارلوس ناوارو" از مكزيك رفت و در پايان 9 بر 2 اين بازيكن را شكست داد و با شايستگي راهي مرحله نيمه نهايي وزن دوم شد.

این دوره از مسابقات از روز گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک و در 8 وزن جهاني زنان و مردان با حضور ۸۷۵ تكواندوكار از 136 كشور به ميزباني روس‌ها در حال برگزاری است و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول اين مسابقات 120 امتياز، نفرات دوم 72 امتياز و نفرات سوم 43.20 امتياز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای كسب سهميه المپيك ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 - 19:07

کد:9311-1403



 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool