Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

دلم به اين تيم روشن است
ايزدي: اتفاقات مكزيك را در جهاني روسيه جبران‌ مي‌كنم

دارنده مدال برنز قهرماني آسيا گفت: فكر مي كنم در مسابقات جهاني سال 2013 مكزيك، بي تجربگي باعث باختم شد. حالا مي‌خواهم در سال 2015 اتفاقات 2013 را جبران كنم.

تكواندوكار وزن پنجمي كشورمان در بين تيم 5 نفره بانوان ايران در مسابقات جهاني، تنها ورزشكاري است كه شياپ چانگ جهاني را لمس كرده است. شكرانه ايزدي از حضور در جهاني مكزيك بعنوان تجربه‌اي خوب ياد مي‌كند و مي‌گويد اگر همانند تورنمنت هلند بتواند با آرامش راهي مسابقات شود، توانايي كسب مدال در شياپ‌چانگ چليابينسك را دارد.

گفت و گوي سايت فدراسيون تكواندو با هوگوپوش وزن 62- كيلوگرم ايران در مسابقات جهاني روسيه را در ادامه خواهيد خواند:

* بعنوان يكي از باتجربه‌هاي تيم ملي بانوان راهي مسابقات جهاني مي‌شوي. اتفاقات مكزيك را فراموش كرده اي؟

- در رقابتهاي جهاني مكزيك تجربه بالايي نداشتم. در مبارزه اول با قزاقستان برنده شدم و بعد نتيجه را به اسپانيا واگذار كردم و حذف شدم. فكر مي كنم در آن مقطع بي تجربگي باعث باختم شد. حالا مي‌خواهم در 2015 اتفاقات 2013 را جبران كنم.

* تو در تورنمنت هلند نتيجه بسيار خوبي را بدست آوردي، فكر مي‌كني بتواني همين عملكرد را در مسابقات جهاني داشته باشي؟

- قبول دارم عملكردم در هلند بهتر از هر مسابقه اي بود. هلند خوب بودم چون آرامش داشتم. نمي دانم شايد چون در ذهنم اسم تورنمنت حك شده بود، باعث شده بود تا در شياپ چانگ استرس نداشته باشم اما در اينچئون واقعا شرايط طوري ديگر بود برايم برد در زمين خيلي مهم بود و همين امر در نحوه مبارزه ام تاثير گذاشت. اگر بتوانم از نظر روحي و رواني خودم را منطبق با مسابقات جهاني كنم، قطعا عملكردم بهتر مي شود.





* حضور در مسابقات جام فجر و مسابقات هلند چطور بود؟

- واقعا اين دو مسابقه به انگيزه و تجربه ما كمك كرد. فكر مي كنم با مدالي نقره اي كه در هلند بدست آورم به خودباوري رسيدم. اينكه ما مي توانيم بهترين نتيجه را كسب كنيم.

* تو در اين دوره از مسابقات در وزن پنجم مبارزه مي‌كني، كدام وزن برايت راحت تر است. 67- كيلوگرم يا 62- كيلوگرم؟

- در وزن 62- كيلوگرم (وزن پنجم) راحت‌تر مبارزه مي كنم. در وزن ششم قدرت بدني‌ام براي تقابل با حريفانم كم بود اما در اين وزن فيزيكم نسبت به حريفانم بهتر است.

* چقدر اميد به كسب سهميه المپيك 2016 داري؟

- اگر بتوانم در مسابقات جهاني مدال بگيرم و بعد از آن حضور در گرندپريكس ها، شايد بتوانم در رنكينگ يك تا ششم قرار بگيرم. من اميدوارم كار به حضور در مسابقات قاره اي نرسد و از همين رنكينگ المپيك موفق به كسب سهميه المپيك 2016 شويم.





* شرايط بازيكنان چطور است؟ به نظرت تيم شما توانايي خلق شگفتي را دارد؟

- تيم امسال ما با تيم مكزيك متفاوت است. هر 5 بازيكن ما خودشان را در ميادين بزرگ ثابت كرده اند. من دلم به اين تيم روشن است.

* و شرايط خودت چطور؟

- اول اردوها انگيزه نداشتم. بعد از بازيهاي آسيايي شرايط روحي من خوب نبود اما اكنون بسيار شرايطم مطلوب دارم. به كسب مدال در جهاني اميدوارم و يكطور به توانايي‌هاي خودم ايمان آوردم.

* سال 93 براي شكرانه ايزدي چگونه گذشت؟

- واقعا سال بدي بود. سال بدشانسي براي من ...

* و دوست داري سال 94 چطور باشد؟

- اميدوارم سال خوش‌شانسي باشد و بهترين تقدير برايمان رقم بخورد.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394 - 11:52

کد:9164-1403



 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool