Farsi  
 

گزارش تصویری/بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر             گزارش تصویری2/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             گزارش تصویری1/تمرین تیم ملی تکواندو دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019             نگاهی به بیست و سه دوره مسابقات قهرمانی جهان              ترکیب تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان 2019             

   دوشنبه 9 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


کمرانی: اردوی صربستان تجربه خوبی برای ما بود /افراد به ظاهر دلسوز مهره‌های توانمند ما را از بین می‌برند

کمرانی: اردوی مشترک صربستان را پیش‌رو داریم/ هر هوگوپوشی که شایستگی خود را نشان دهد در ترکیب تیم‌ملی قرار می‌گیرد

 آرشيو گفت و گو

گزارش


حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی

آماده باش دختران تکواندو برای حضور در میدان جهانی/ مدعیان زیر ذره‌بین کمرانی

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.

     

24 روز تا آغاز بزرگترين رويداد تكواندو / در چليابينسك چه مي گذرد؟

كمتر از 24 روز تا آغاز مسابقات قهرماني جهان باقي مانده است كه قرار است بيست و دومين دوره اين رقابتها به ميزباني روسيه برگزار شود...



به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني جهان از 22 ارديبهشت‌ماه به مدت 7 روز آغاز مي شود تا تكواندو شاهد بزرگترين و حساسترين رويداد اين رشته ورزشي در سال 2015 باشد.



اما بد نيست نگاهي به حال و هواي اين روزهاي چليابينسك داشته باشيم. شهري كه اين روزها مهياي پذيرايي از 150 كشور جهان مي‌شود!


*** تراكــتور و طراحــــي جديد‌ ***





سالن "تراكتور" كه در سال 2014 ميزبان مسابقات قهرماني جودو بوده، حالا با شكل و شمايلي جديد براي برگزاري مبارزات تكواندو آماده مي‌شود. در طراحي جديد سالن تراكتور، رنگ‌هاي زيادي به چشم مي‌خورد و زمين مسابقات آن نسبت به جودو كوچكتر است. طبق طراحي نرم افزاري مسئولين برگزاري مسابقات؛ قرار است اين رقابتها بر روي 5 شياپ چانگ انجام شود كه طراحي و ساخت و آماده سازي اين سالن از اوايل ماه آوريل آغاز شده است.







*** تمـرينـــات تيم نمايــش 200 نفــره ادامــه دارد ***

تيم نمايش تكواندوي روسيه با حضور 200 دختر و پسر كمتر از 12 سال در حال تمرين است تا در مراسم افتتاحيه مسابقات جهاني حضور داشته باشد.






*** احــداث پـارك تكــــواندو ***

از ديگر كارهاي روس‌ها، براي برگزاري هرچه بهتر مسابقات، راه اندازي و احداث يك پارك سرپوشيده با نام "تكواندو" است. در اين پارك، منطقه اي براي هواداران تكواندو در نظر گرفته شده و سالن‌هاي غذاخوري، سالن تبليغات، سالني براي برگزاري مراسم فرهنگي و ورزشي نيز به چشم مي‌خورد.

تيم طراحي پارك، در پلان منتشر شده، موضوعيت اين پارك را "موفقيت‌هاي بزرگ در تاريخ تكواندو" اعلام كرده است.







بي شك بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني جهان، يكي از جذاب ترين رويدادهاي تاريخ تكواندو خواهد بود كه تا سال‌ها در اذهان ورزشكاران و طرفداران اين رشته باقي ‌مي‌ماند. سواي تلاش اين روزهاي روسيه براي برگزاري هرچه بهتر مسابقات، قطعا 120 امتيازه بودن اين رقابتها براي كسب سهميه المپيك 2016 ريو، آنهم يكسال قبل از آغاز المپيك. سهم بسازايي در جذاب شدن اين مسابقات خواهد داشت.





تيم ملي تكواندوي كشورمان در اين رقابتها با تركيب 8 نفره در بخش مردان و تركيب 6 نفره در بخش زنان حضور دارد.

محمد كاظمي، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبي، عليرضا نصرآزاداني (كاپيتان)، مسعود حجي زواره، مهدي خدابخشي، اميد عميدي و سجاد مرداني، شاگردان بيژن مقانلو هستند كه اين روزها براي كسب امتياز كامل اين رقابتها، تمرينات خود را در دو نوبت صبح و عصر در مركز جهاني تكواندو پيگيري مي كنند و مي خواهند كاپ قهرماني اين دوره از مسابقات را با خود به ايران آورند.

اما در بخش زنان، بهاره ندرخانلو، كيميا عليزاده، شكرانه ايزدي، فاطمه روحاني، هانيه اخلاقي و اكرم خدابنده (كاپيتان)، تمام تلاش خود را به كار بسته اند تا طلسم چندين ساله بخش بانوان را شكسته و بالاخره مدال جهاني را به نام خود ثبت كنند. شاگردان مينو مداح براي كسب نتايج درخشان در اين رويداد تمرينات هر روزه خود را در مركز جهاني پيگيري مي كنند.

تاريخ  ارسال:شنبه 29 فروردين 1394 - 08:45

کد:9038-1403



 




برنامه بازیها



 
  
 Free Page Rank Tool